ViviOpen

Hier vindt u alle informatie over het gebruik van het aanvraagsysteem ViviOpen.

Gebruiksinstructies

Download hier de gewenste gebruiksinstructies.

Algemeen

Apneuzorg

Slaapdiagnostiek
Positietherapie en PAP-therapie 
MRA

Longzorg

Overig

Instructievideo's 

Webinar ViviOpen MRA

 

Webinar ViviOpen PAP- en Positietherapie

 

Instructievideo aanvragen zuurstoftherapie

 

Instructievideo aanvragen slaapdiagnostiek/P(S)G

 

Instructievideo aanvragen positietherapie

 

Instructievideo aanvragen PAP-therapie

 

Instructievideo verlengen proefplaatsing PAP

 

Monitoren PAP-patiënt

 

Instructievideo machtigen PAP-therapie

 

Instructievideo maskeraanpassing PAP-therapie

 

Instructievideo stoppen PAP-therapie

 

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik de verzekeringsgegevens handmatig invoeren?

We zijn hard aan het werk om de Vecozo check te koppelen aan het systeem. Tot die tijd moeten de gegevens handmatig worden ingevoerd.

Waarom zie ik mijzelf als assistent prescriber niet op de aanvraag?

Op de aanvraag staat de naam van de behandelaar van de patiënt. De vermelding van de assistent presciber wordt op korte termijn gelanceerd. 

Waarom moet ik ook het e-mailadres van de behandelend arts doorgeven?

Dit is nodig voor het aanmaken van een account. Als assistent voorschrijver kunt u dan namens de behandeld arts de aanvraag doen. De arts zal geen notifcaties ontvangen.

Waar kan ik uitleesrapporten PAP-therapie terugvinden?

Dit kunt u onderaan het veld van de patiëntengegevens vinden.

Hoe kan ik zien wat de compliance van de patiënt is?

Dit kunt u zien in de prescriptionlijst. Als u op de betreffende patiënt klikt, dan kunt u alle therapiegegevens van de patiënt inzien.

Hoe kan ik een voorschrijving doen voor een buitenlandse patiënt?

Kies bij het invoeren van de patientengegevens voor een patient zonder BSN en kies bij adres 'nieuw adres buitenland'.

Hoe kan ik een patiënt die compliant was, op non compliant zetten?

Dit gaat niet. Wanneer de patiënt compliant is geweest zal er een machtiging gedaan worden via het aanvraagsysteem.

Waar kan ik mijn voorschrijving terugvinden?

Wij verwerken uw aanvraag zo snel mogelijk. Deze wordt binnen 24-48 uur zichtbaar in de prescriptionlijst.

Waar vind ik de notificatie van mijn therapie aanpassing

Deze functie wordt op korte termijn gelanceerd. 

Heeft u extra ondersteuning nodig?

We helpen graag via hs@vivisol.nl of 013-5231028.