De chat: sneller antwoord op uw vraag

Mandy Meijs is Customer Service Specialist bij de OSAS. Ze vertelt over onze chatfunctie en geeft tips zodat u de chat zo gemakkelijk mogelijk kunt gebruiken.

Mandy Meijs is Customer Service Specialist bij de OSAS. Ze vertelt over onze chatfunctie en geeft tips zodat u de chat zo gemakkelijk mogelijk kunt gebruiken.

‘’De chat is een aanvulling op onze dienstverlening. Er wordt snel opgehangen als iemand hoort dat er nog 10 wachtenden voor hen zijn. Soms hebben wij 10 wachtenden in 10 minuten geholpen en andere keren duurt het veel langer. Dat is heel verschillend. De chat maakt het dan makkelijk om sneller antwoord te krijgen.’’

Handige en snelle communicatie

‘’Laatst had ik een patiënt via de chat die problemen had met zijn masker. Hij zei ‘Ik denk dat het masker te klein is’. Hij kwam er zelf niet uit met de maatwijzer. Dus hij had foto’s gemaakt met de neus op de maatwijzer en deze doorgestuurd via de chat. Dat is allemaal mogelijk met de chat en is wel écht handig.’’

De website verlaten

‘’Als u de website verlaat, dan sluit de chat. Ik had bijvoorbeeld eens iemand op de chat die zei: ‘Ik heb mijn apparaat weggedaan ’, en vervolgens ging deze persoon offline. Ik kon niet reageren, want ik wist niet wie het was. Wij kunnen het ook niet zien als u later terugkomt met dezelfde of een andere vraag. Bent u van de website afgegaan, dan kunt u dus beter uw vraag nog een keer stellen om verwarring te voorkomen.’’

‘’We zijn goed bereikbaar via de chat. En het is ook makkelijk in gebruik. Patiënten openen de chatfunctie en kunnen meteen beginnen met chatten. Ik ben fan! En patiënten gelukkig ook steeds meer.’’

Waarvoor kan ik chatten met een medewerker? 

U kunt bij de chat terecht voor:

  • Korte therapievragen, bijvoorbeeld als u wilt weten hoe u uw bevochtiger schoonmaakt.
  • Het plaatsen van een bestelling.

U kunt beter bellen:

  • Als u problemen heeft met uw apparaat, bijvoorbeeld als het geluid maakt. Wij moeten dan mee kunnen luisteren om het probleem goed te beoordelen.
  • Voor het maken van een afspraak. Wij kunnen geen afspraken inplannen en moeten u hiervoor doorverbinden naar de pre-planning.

Onze medewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar op de chat tussen 09:00 uur t/m 16:30 uur. Tussen deze tijden ziet u rechtsonder op de website ‘Chat live met een medewerker’ staan.